Støtteforeningen

Formål: At fremme samarbejdet mellem hjem, skole/SFO, foreningsliv og lokalsamfund bl.a. gennem projekter, aktiviteter, møder, foredrag og forældreaftener.

Støtteforeningen er en selvstændig forening og derfor adskilt fra skolens økonomi.

Vores børn er vores fremtid. De tilbringer en meget stor del af deres vågne tid på skolen. Derfor er støtte og opbakning til skolen en vigtig faktor for at få skabt så god en skolegang for vores børn som muligt. Foreningen ønsker at arbejde for, at skolen forbliver et vigtigt samlingspunkt og aktiv for alle borgere med tilknytning til lokalområdet.

Derfor vil vi afholde forskellige arrangementer på og omkring skolen – vi har allerede afholdt børnesponsorcykelløb – fremtidige arrangementer kunne fx være, arbejdsdag, hjælp til skolefest, søge fonde til større projekter, Der er hele tiden nye idéer på tegnebrættet, og vi er altid klar til at modtage endnu flere.

Tøv ikke med at blive medlem af en aktiv og engageret forening! Jo flere medlemmer vi får, jo bedre er vi rustet til at opfylde foreningens formål til gavn for vores skole og vores lokalsamfund.

Bestyrelsen består af:

Formand Jakob Bruun

Næstformand Martin Westfall Jensen

Sekretær Karl Plougstrup-Petersen

Kasserer: Charlotte Madsen

Bestyrelsesmedlem: Louise Dalager

Bestyrelsesmedlem: Tinne Westfall Lambertsen

Vedtægter for støtteforeningen

Shape Created with Sketch.